czwartek, 4 lipca 2013

The Beginning

Witajcie! :)
To mój pierwszy wpis, więc z góry proszę o Waszą wyrozumiałość.
Pomimo natłoku blogów o modzie, ja sama postanowiłam taki założyć. Liczę na to, że będzie inny niż wszystkie i zainspiruje jakąś część czytelniczek, a i ja sama dzięki temu wiele się od Was nauczę. Poza tym człowiek, jak to człowiek- zawsze wydaje mu się, że wygląda dobrze, a po kilku latach, oglądając zdjęcia wstecz, łapie się za głowę :) W związku z tym chciałabym aby ten blog posłużył mi również jako swego rodzaju modowy pamiętnik- kalejdoskop stylizacji, do którego wrócę za jakiś czas i zweryfikuję jak wiele się pozmieniało :)

Jako że jestem nowa, oczywiście się przedstawię:
Pochodzę z Warszawy, mam 23 lata i jestem studentką Architektury i Urbanistyki. Jak widać nie tylko moda  "ciuchowa" jest moją pasją- ta w otaczającym nas środowisku również :) Moje inne zainteresowania to grafika komputerowa, fotografia i psychologia. Mam wspaniałego chłopaka, który zapowiedział już swoją chęć zrobienia kariery jako Pan Blogowy Fotograf, także mam nadzieję, że zdjęcia, które będę tu zamieszczała spodobają Wam się :)

Na pierwszy ogień idzie moja ulubiona letnia stylizacja. Uwielbiam kupować nowe ciuchy, ale raczej staram się ograniczać ilość wydawanych na nie pieniędzy. Dlatego z tej stylizacji jestem specjalnie dumna- całkowity koszt, włącznie z torbą nie przekroczył 100zł, a czuję się w niej naprawdę dobrze i kobieco :) 

Chętnie dowiem się jaka jest Wasza opinia :)









4 komentarze:

  1. Świetna stylizacja za niesamowitą cenę! :) Będę tu zaglądać.

    P.S. Mogłabyś usunąć okienko, które sprawdza czy nie jestem robotem? ;) Chodzi mi o to, co pojawia się gdy kliknę opublikuj. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, jak tylko będę miała dostęp do kompa, to poszperam w ustawieniach :) Milo mi, ze mnie odwiedzilas i ciesze sie, ze bedziesz tu zagladala, zapraszam! :)

      Usuń
  2. Śliczna spódniczka;)
    PS. Pewnie, że zaglądam i cieszę się, że Ci się u mnie spodobało :) Mam nadzieję, że w jakiś sposób cię zainspiruje, a jeszcze dziś wieczorkiem pewnie nowy post, po powrocie z nad morza :) Buziaki i powodzenia w logowaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja :)
    Będę zaglądać :*
    http://lifearemomentsss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń