piątek, 16 sierpnia 2013

Aztec

Hej!
Wczoraj było święto Wojska Polskiego, nie wiem jak w Waszych miastach, ale w Warszawie był festyn na Agrykoli. Było naprawdę fajnie! Mogłam przymierzyć wojskowe umundurowanie, posłuchać fajnej muzyki, pooglądać cały wojskowy sprzęt... To coś, czego nie ma na co dzień :)
Mój set z założenia miał być prosty, wygodny i jak zawsze niedrogi :) Co o nim myślicie? Zdjęcia kiepawe, wiem. Niestety mój aparat szwankuje ostatnio, ale mam nadzieję, że niedługo uda się go naprawić :)

PS.
Macie profil na Vinted? Ja bardzo często wymieniam się tam ubraniami, sprzedaję i kupuję. Lubicie się wymieniać ubraniami? Ja uwielbiam! :)


 








bluzka- Reserved na www.vinted.pl
tregginsy- no name
baletki z ćwiekami- bazarek
torba- prezent od Vinted
okulary- Euro 2012 :D Przestarzałe, ale je uwielbiam :)

A na koniec zdjęcie z Agrykoli ;)


9 komentarzy:

  1. Bardzo fajny blog i wpis:) Obserwujemy? Ja już(Obserwuję przez google + i GFC)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/08/roar.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny zestaw!
    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    Pozdrawiam,

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. sweterek super- taki w moim stylu;) fajny blog! obserwuję i zapraszam również ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie :)
    obserwuje

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsze zdjęcie podoba mi się najbardziej:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzór na bluzie/sweterku od razu rzuca się w oczy a tuż po nim świetny tatuaż na stopie:) Super stylizacja
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    adiethemuffin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń